عشق یک اتفاق نیست

عشق یک اتفاق نیست

دلهامان اگر گرم باشد تاب توانیم آورد طوفان سیل آسای زندگی را که اکنون میثاقهایمان را می لرزاند.

.....................

 سپیده که سر بزند در این بیشه زار خزان زده شاید دوباره گلی بروید شبیه به آنچه در بهار بوئیده ایم.

پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز

.....................

 آه ای قلب محزون من 

 دیدی چگونه سودا رنگ عشق پیدا کرد 

 دیدی که جغرافیای فاصله را چگونه با نوازش نگاهی می شود طی کرد و نادیده گرفت

 دیدی که رنجهای کهنه را با ترنمی می شود یکباره فراموش کرد

 دیدی که آزادی لحظه ی ناب سر سپردن است

 دیدی که عشق یک اتفاق نیست

 یک قرار قبلی است

 مثل یک تفاهم ازلی 

 از اول بوده وتا ابد ادامه خواهد داشت

.....................

 افسانه ها زیبا هستند زیرا واقعیت ندارند واقعیت زیبا نیست وتنها کسانی برای همیشه از آن ما خواهند بود که برای همیشه از دست داده ایم

.....................

 تو را به جای همه کسانی که نمی شناخته ام دوست می دارم

 تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم 

 برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آّب می شود و برای خاطر نخستین گلها

 گلها تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم تو را به جای همه کسانی که دوست نمی دارم دوست می دارم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 20 شهريور 1394برچسب:, ] [ 10:52 ] [ میثم ]
[ ]